Vostè es troba a l'espai de la Seu electrònica de l'Institut d'Assistència Sanitària des d'on:
-
Registre > podrà tramitar una sol·licitud, escrit o petició sobre qualsevol assumpte, per via telemàtica. Aquestes peticions han d'anar adreçades a departaments, organismes autònoms, entitats públiques i ens de l'Administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas de l'Institut d'Assistència Sanitària, el nostre cas, la petició en el formulari haurà d'anar dirigida al "Departament de Salut -Institut d'Assistència Sanitària". El formulari que heu d'emplenar és un document pdf que el podreu obrir amb l'Acrobat Reader DC. Us el podeu descarregar gratuïtament aquí.
-
La meva carpeta > podrà accedir a la seva carpeta de ciutadà, un espai que us facilita el seguiment dels vostres tràmits i gestions de manera centralitzada. També podeu consultar canvis d'estat i actualitzar les vostres dades personals.
-
Consulta de notificacions > el sistema de notificacions emprat per l'Institut d'Assistència Sanitària és l’e-NOTUM. L'accés es fa amb certificat digital (DNIe, IdCAT, etc.) o amb contrasenya d'un sol ús.